Hej!
Här har det varit radiotystnad sedan i november. Trisst men sant.
Kul att se att så många fortfarande kikar in & läser.

Nu är det äntligen vår i luften och det våras även för ett uterum hos oss.
Vi har beställt ett ifrån Willabgarden som kommer em inom de närmsta veckorna.
Vi har jämfört många olika leverantörer, men för oss var denna leverantör det bästa alternativet.
Montering står vi själva för.
Golvet ska klinkras i höst när allt torkat till ordentligt.

Bifogar en Inspirationsbild här nedan;
(Måtten övernsstämmer ej med våra mått.)


Ha en fin kväll :D

3 kommentarer

Gullflocka

03 Apr 2016 00:09

Hej! En Fin idé! Kul att du är tillbax.

Anna

09 Apr 2016 21:03

Jag och min sambo ska också bygga balans!
Din blogg är grym! Bjud på mer bilder och gärna mer om vad du tycker om allt bygge nu med facit i hand! 😄 och självkart framtids planer med erat hus! Vore så kul att se!

Svar: Hej Anna :) Vad kul! Jag ska försöka samla ihop till ett inlägg, kommer snart fler bilder iochmed altanbygget :D ska verkligen försöka att bättra mig :') Mvh Hanna
balansvalm.blogg.se

Anonym

19 Apr 2016 22:31

Vad kul med uterum :)
Kan du inte visa ritning för oss tekniknördar?

Svar: Superskoj :D Jo, det hade jag jättegärna gjort, men sambon har skickat de enda vi hade med bygglovet :') Vi får försöka lösa det!Vi har ritningar från willabgarden, kan fota dom och lägga upp :) Kan också göra en provisorisk paint-ritning nu på en gång.. :D
balansvalm.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej