Hej!
Idag var våren här och vände en stund, den luras lite väl mycket i år kan jag dock tycka.
Den kan ju få ta och bestämma sig snart!

Här sitter iallafall jag just nu;
 

Tänkte visa lite bilder på våra vardagsrum/Allrum. i Balans finns det ju 2st sådana.
Ni får gärna ha i åtanke att vi bott här i 12dagar, och alltså inte kommit till vår fulla ordning. Å andra sidan tror jag att ett hem förändras hela tiden, man förändras helt enkelt och hemmet lika så.
I de flesta fönstren är saker utplacerade för att det ska se ombonat ut, är inte fullt nöjd med allt. MEN jag har ingen tid eller ork att börja dra i det just nu ;)
Soffhörnan nere, den här King Size soffan gör sig garanterat bättre här än på 42kvm!
 
Denna bild är tagen ifrån Soffhörnan. Mitt envisa CitronträdsHel**te (Som jag älskar jättemycket men hatar att sköta om har fått flytta runt ett par gånger. Jag kan svära på att det är enklare att hålla en sten vid liv.) Ska nog inte stå där, men funkar som uttfyllnad just nu. Tanken är att ha två fåtöljer i den hörnan, som en liten "lounge" eller vad man kan kalla det.
Tivolistolen, eller Acapulcostolen, eller Äggstolen eller vad man nu ska kalla den står här nere just nu. Jag tror att jag vill ha den uppe i framtiden. Vi kan ju inte ha fåtöljer för ett helt kompani bredvid en stoor soffa. Vi är ju bara 2 som bor här ;) Oavsett vad så älskar jag den. (Sitter i den just nu, och det är nog ett av mina bättre köp!)
I Allrummet på övre plan har det fått bli såhär för tillfället. Gardiner ska ju upp i många fönster, som myser upp stämningen och känslan lite :)
Manipulerad bild för effekt ;)

Om man tittar åt andra hållet, och trappen så har vi det såhär i nuläget. Simpelt, inte färdigt på ett tag!

När man kommer upp...

Om vi klättrar ner en våning igen så kan jag meddela att bordet vänts. Och står inte som på föregående bild längre.
 
 
Denna skänk/Skåp fick följa med hem från IKEA, vi tycker nog att det blev rätt bra =)
 

Kommentera

Publiceras ej