..bestämde jag mig helt plötsligt för att ändra på något jag inte tänkt på tidigare

Så här ser sovrummet ut på ritningen. Men inget är ju hugget i sten för det. Satt och spånade lite och kände spontant att jag ville vända på det. Så det ska jag utgå ifrån när vi ställer in sängen, sen om det bli pest eller budapestbakelse-bra återstår att se!

Se nedan;

Glömde att finputsa och ta bort de jag klippt ur. Orkar inte ens göra det just nu.
Jag har dock insett att det inte går att ha garderober på väggen inåt badrummet, då vindsluckan i taket måste vara tillgänglig. Men en smal byrå eller liknande kan ju funka, något som lätt kan flyttas :)

Oavsett vad så kändes själva säng sid bytet 100gånger bättre såhär för min del. Hoppas att allt faller på plats!

Godnatt :)
 
 

1 kommentarer

Camilla

18 Mar 2015 13:07

Hejsan! Kul att ha hittat hit!
Vi bygger också Balans men vi har inflytt i slutet av maj. Kul att se lite hur andra tänker :)

Har ni några några planer på hur klädkammaren intill sovrummet ska inredas? Det står på tur på min att-göra-lista :)

Lycka till med allt!

Svar: Hej Camilla! Vad skoj, Balans är så bra =)Min sambo har finurlat lite på det där med garderoben. Och vi får väl satsa på att utnyttja höjden o väggar så gott det går. Det finns 40 garderober/stommar på ikea (djup). Så dom lär det bli i så gott som hela garderoben. Den är ju ganska smal, men plats finns bara man planerar bra :)

Vi ska iallafall flytta in först, känna av vad som blir bäst sen rulla till Ikea. Kan lägga upp bilder när det är klart så kanske du får något tips :D
Mvh Hanna
balansvalm.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej