128 Dagar är det kvar.

Det är inte så mycket,  4,5månad ungefär.
På våren upplever jag att tiden går fortare också.. eftersom att kroppen börjar känna något slags hopp om ljusare tider och solsken.
 
Vi går i någon slags mellandvala här hemma.
Mycket kommer ske dessa fyra månader, kommer det att bli super hektiskt helt plötsligt? Hur ska vi förbereda oss bäst, börja flytta ut så mycket som möjligt ur lägenheten nu?
Vi har ju den möjligheten så vi kanske borde ta den.

Alla vet ju hur fort tiden går, 1 dag går ju lätt åt att bara organisera och köra ett par vändor flyttlådor.
Var ska man hitta den lediga dagen undrar jag.


Jag har handlat alla julklappar och mannen, min pappa och svärfar bygger på garaget varje ledig stund.
Våra jobb går om varandra och vi ses på kvällar eller morgnar. När ska man snacka om allt?
Okej, såklart man hinner snacka om mycket. Men det är ju miljoner ting att klargöra vid ett husbygge, 100 funderingar om dagen. Man hade behövt avsätta minst 30min per dag åt att bara briefa varandra om åsikter, viljor o tankar.
Typ som ämnet Tapeter, vi har berört ämnet så många gånger men jag bli ändå inte klok på vad vi kommit överens om :')

Nåväl allt reder väl sig in the end!
Nu är det fokus på Jul och familj ett par dagar framöver.
2015 kommer att bli ett mer spännande blogg-år!
 
 

Kommentera

Publiceras ej