Vi hittar mycket av vår inspiration på Instagram, och alla konton om inredning&design.


en här bilden är tagen från Google, jag är ganska säker på att jag någonstans i huset vill ha en randig tapet. Om det ska bli svart/vitt, grått/vitt eller beige/vitt återstår att se. Men det är något som jag känner starkt för!
(Den där mannen är ju definitivt väldigt mycket för svart/vitt i alla andra fall, så jag antar att han bara får le och se glad ut när jag går på tapetjakt.)
↑Golvet på övervåningen kommer se ut såhär, dock osäker på om det är Lika vitt som på bilden.. någon mer nyans åt trä är möjligt! Lättmatchat, trivsamt och alldeldes underbart!

Ptjaa.. en sån här lite paviljong skulle jag uppskatta...

Bonsai träd, I Must Have!
Fotovägg!, jag längtar efter att få bygga en egen fotovägg!
Stolen & Fällen kan jag också ta, när jag ändå håller på :)

Jag hittar så mycket bilder så att jag knappt kan hålla reda på min smak... mycket är fint, trivsamt, coolt och häftigt. Det kommer att ta tid att skappa detta hem... MEN Rom byggdes ju inte på en dag ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej