Godkväll!
Nu har snickarna endast 34arbetsdagar kvar på sig att färdigställa huset.
Den 20april är det som tidigare nämnt dags för besiktning.
Är redan SÅ spänd och nervös. Fast jag har ju varit det i snart 1,5år så vad spelar ett par veckor till för roll.

Snickarna säger att det är lugnt, att det inte är några problem att hinna.
Men jag är ändå lite skeptisk.. haha. Jag menar det ska läggas golv i hela huset, installeras ett kök o två badrum, en tvättstuga, en trappa en kamin och skorsten, en balkong ska byggas upp, det ska målas/tapetseras,det ska listas, sättas fönsterbräden, elen ska färdigställas.
Ja.. men som sagt jag är ju inte någon erfaren snickare så jag ska nog bara hålla mig undan.

Annars har vi fortsatt att packa ner lilla lägenheten i lådor, allt för att flytten ska gå så fort och smidigt som möjligt.. man är ju liksom LITE mer intresserad av att vara i huset än i lägenheten när det väl är dags.

 

Kommentera

Publiceras ej