Såhär under resans lång gång hinner man ju gå igenom och tänka igenom sina tidigare (mycket tidigare) beslut.

Ett beslut som jag, (en utav oss) kanske känner var lite smådumt var att ta klarglas på duschdörrarna i båda badrummen. Det är snyggt men inte så praktiskt vid eftertanke.
Allt kan ju inte gå som på räls alltid, utan vi får gladeligen placera en flska glasputs & skursvamp i duschen för daglig rengöring (nåja, 1-2ggr/vecka iallafall).

Alla som vi träffat har varit snabba med att berätta hur nöjda dom är med sina frostade duschdörrar som man slipper se lika mycket fläckar o stänkprickar på. Kul när det går bra för andra.. ;) haha.

Skämt åsido, vi tänkte nog inte så mycket utan en av oss (den som inte ångrar sig iallafall) fick fria händer, då jag fått sista ordet i mycket annat. Frostat glas är dyrare också har jag för mig...

fast det hade ju varit skönt om man vart lite censurerad ifall någon skulle klampa in mitt under duschningen..
Nåväl vi har 100 000 andra saker att glädjas över!
 
 
 
Välkomna på nakensafari!
Hahahah
 

1 kommentarer

Anonym

29 Jun 2014 21:21

De e lika mycket puts på frostade dörrar med ska nu veta :-) / Henkeh

Svar: Var ju skönt att höra ;)
balansvalm.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej